Patarimai, kaip susidoroti su užplūdusiu stresu

Patarimai, kaip susidoroti su užplūdusiu stresu

Stresas šiandieninio gyvenimo palydovas. Daugelis puikiai žinome, kas tai yra, tik nedaugelis su juo sėkmingai susidoroja. Todėl patarimai, padėsiantys susidoroti su užplūdusiu stresu, yra aktualūs kone kiekvienam. Taigi, ką daryti, kai esant sudėtingai situacijai užplūsta baimė ir didžiulis stresas?

  • Minčių koncentravimas. Gebėjimas sukoncentruoti mintis į tai, kur esate dabar ir ką veikiate dabar, gali apsaugoti nuo esamuoju momentu užplūdusio nerimo. Minčių koncentracija padeda nukreipti mintis nuo to, kas sukėlė stresą.
  • Jei įmanoma, šalinkite streso šaltinį. Kaip tai suprasti? Neretai stresą kelia nebūtinai kažkokia situacija, bet tam tikri asmenys, kurie yra nervingi, didžiuliai pesimistai, itin emocionaliai reaguoja į įvairias smulkmenas, mėgsta menkinti kitus ar pan. Tad jei įmanoma, venkite bendravimo su jais. Galbūt toks yra Jūsų kaimynas ar kolega?
  • Demonstruokite empatiją. Kaip jau paminėjome, nervingi žmonės tokias emocijas gali perduoti ir taip kelti stresą aplinkiniams. Variantas – padėkite tokiems žmonėms, pasiūlykite pagalbą įveikiant problemas. Tai leis kitam žmogui nukreipti mintis, įpūs pozityvumo, o drauge sumažins stresą ir Jums.
  • Grįžę namo po darbų nejunkite televizoriaus ir į šalį padėkite išmaniuosius telefonus. Atsipalaiduokite, būkite tarytum savo individualiame pasaulyje, bendraukite su artimaisiais ir nekiškite nosies į socialiniuose tinkluose demonstruojamus draugų ir pažįstamų gyvenimus.
  • Išvykite savaitgaliui vienas, su antrąja puse ar šeima. Aplinkos pakeitimas labai dažnu atveju yra tarsi „Restart“ mygtukas smegenims.
  • Mityba. Ar žinote, kad yra maisto produktų, mažinančių streso hormonų lygį organizme? Į racioną įtraukite daugiau juodojo šokolado, omega 3 riebalų rūgščių, citrusinių vaisių.
  • Aktyvumas. Aktyvus laisvalaikio leidimas yra ne tik nauda sveikatai, bet ir puiki kovos su stresu priemonė. Sakysite, nemėgstate sporto? Rinkitės šokius, pasivaikščiojimą, važiavimą dviračiu – atraskite tai, kas teiks malonumą, o drauge ir naudą.
  • Pasirūpinkite kokybišku miegu. Stenkitės gultis anksčiau, prieš miegą nežiūrėkite televizoriaus, nesinaudokite kompiuteriu ar telefonu, po pietų negerkite kavos, užtikrinkite miegui optimalią temperatūrą miegamajame.

Kartais stresas taip užvaldo, auga ir regis iš jo pinklių ištrūkti labai sunku. Bet, tiesą sakant, dažnu atveju reikia visai nedaug. Tad pasirūpinkite savo miegu, sveika mityba, judėkite, skirkite laiko sau, koncentruokite mintis ir, tikėtina, pastebėsite teigiamus rezultatus, o galbūt tuo užkrėsite ir kitus.

Komentarai

Įrašų nėra

Palikti komentarą