3 patarimai, kaip išeiti iš savo komforto zonos

3 patarimai, kaip išeiti iš savo komforto zonos

Baimės, neryžtingumas neturėtų Jūsų stabdyti daryti tai, ką norite. Visgi realybė kiek kitokia – daugelis žmonių jaučia pasipiktinimą, stresą ir neigiamas emocijas išeidami iš savo komforto zonos. Tačiau tai neturi būti bauginanti perspektyva, didelis šuolis į nežinią. Kartais pakanka iškelti vos vieną koją iš savo komforto zonos, kad pajustumėte, jog pasaulis pasikeitė ir Jūs einate teisinga linkme.

Štai keli patarimai, kaip pažaboti savo baimę.

Pasidovanokite kelionę vienam

Daugeliui tai yra didelis iššūkis, nes keliaudami vieni neturite, nuo ko priklausyti. Galite pasikliauti tik savimi. Daugeliui tas kelia baimę vien apie tai pagalvojus. Esate vienas iš tokių? Tačiau būtent tas pasitikėjimas ir pasikliovimas vien savimi gali kaip reikiant praturtinti gyvenimą, išugdyti pasitikėjimą savimi.
Jums nereikia suplanuoti kažko grandiozinio, pavyzdžiui, kelionės aplink pasaulį. Pradžiai užteks savaitgalio kelionės kažkur netoli, pavyzdžiui, į kitą miestą Jūsų šalyje. Pamatysite, kliautis vien savimi, pabūti su savimi ir savo mintimis, vienumoje yra nepaprastai gera ir naudinga!

Sakykite „Taip“, kai paprastai tam sakytumėte „Ne“

Kai esate prie kažko įpratę, pavyzdžiui, kasdienės rutinos, tai pasakyti „Taip“ išskirtiniams pasiūlymams, potyriams yra sunku. Sutinkame su tuo. Tad, tikėtina, jog jų atsisakote. Bet norėdami išeiti iš tos komfortiškos rutinos turėtumėte priimti nuotykius, pokyčius, kitokias veiklas.
Nereikia persistengti (bent pradžiai) ir iš savęs reikalauti per daug. Užteks kartą per savaitę, o gal net per mėnesį, kai vietoj įprasto „Ne“ pasakysite „Taip“. Gal tai bus susitikimas su drauge restorane, kurio paprastai vengiate, o gal pagalba kažkam, kurios planavote atsisakyti, ar pramoga, kurią bijote išbandyti.
Negana to, visada yra galimybė, kad tai, kam ryšitės, gali tapti Jūsų naujuoju pomėgiu! Nenustebkite, jei tada gailėsitės, kad to neišbandėte anksčiau.
Kas gali nutikti blogiausio? Jums nepatiks ir tiesiog daugiau to nekartosite – kitą kartą drąsiai tam galėsite pasakyti „Ne“, bet jau būsite tai išbandę.

Turėkite tikslų sąrašą

Sudarykite sąrašą tikslų, kuriuos norite pasiekti savo gyvenime. Tai gali būti trumpo periodo kiekvienos dienos tikslai, gali būti metų ar ilgalaikiai, susiję su karjera, santykių tobulinimu, savęs tobulinimu ir pan. Kitas žingsnis – suformuluokite aiškų metodą, kaip tų tikslų pasiekti. Jei tam reikia išeiti iš komforto zonos, padaryti kažką neįprasto, naujo, tuomet tai tik sustiprins baimių įveikimo siekį.
Kodėl svarbu numatyti, kaip sieksite tikslų? Nes neturėdami jų įgyvendinimo plano rizikuojate dažnai pasakyti „Ne“ vertingoms galimybėms.


Išeiti iš savo komforto zonos nėra labai sudėtinga, tereikia efektyvaus postūmio ir didelio noro. Ženkite kad ir mažyčius žingsnelius, kad priartėtumėte prie to, ko trokštate savo gyvenime.

Komentarai

Įrašų nėra

Palikti komentarą